Tillbaka igen!

Hej!
Känner för att börja blogga igen, här och inte på den nya sidan jag skapade för ett tag sen. Jag har inte varit duktig att uppdatera men det beror mest på att jag inte har känt för att skriva något. Men nu har jag fått blogg inspiration!
Det var typ 100 år sen jag skrev här så det har hänt en hel del sedan dess antar jag. Men jag kan ju berätta om det som hände senast. Jag och familjen var nämligen i USA!! En helt fantastisk resa till New York, Boston, Albany och Philadelphia. Fy fan vad tungt det känns att vara i svenneland när man har varit i USA alltså, jag ska lätt flytta dit!!! Även fastän New York (manhattan) är väldigt stort så var det ändå mysigt på något vis, och folk var så trevliga och tillmötesgående. Skillnad om man möter alla griniga stockholmare.
Jag är fortfarande jetlaggad, det skiljer ju 6 timmar så på kvällen är jag pigg och på morgonen är jag trött, kan blir svårt att ta sig upp på stykan imorgon anar jag!
Om 12 dagar fyller jag 19 år, så jag håller på att planera födelsedagskalas! wihoo kommer bli kul :)
Lägger upp några bilder från vår resa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0