19/4

Hej!
Fick sovmorgon idag eftersom jag inte behövde gå på samlingen imorse eftersom jag inte är helt frisk. Var nere på stan en snabbis också imorse med Katarina, jag hittade mina absoluta favoritjeans på Lindex för halva priset. Inga jeans sitter så bra som dom, så jag köpte dom! Sen så hade dom 2 för 1 på massa BH så jag fick med mig två stycken! Gött mos.
Igår fick jag något ryck och ville fixa håret lite för jag hade en sån äcklig utväxt. Men det blev lite konstig färg på håret, eller på vissa ställen är det lite gult och på vissa ställen är det bra så att jag ska fixa till det ikväll. Köpte en färg som jag tror dämpar det gula i håret. Tänk att det aldrig kan bli som man vill!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0