17 April

Godkväll!
Vaknade med halsont imorse, har varit förkyld i typ en vecka och igår tränade jag så antar att det tog om igen :( orutti, men hellre nu än i höst/vinter.
Dagen har varit seg, började med biologi sen gick jag till skolsyster och bad hon kolla halsen och ja det syntes att jag hade ont i den så att säga. Sen etik och livsfrågor och efter det tog jag vaccinsprutan mot livmoderhalscancer. Gjorde inte så farligt ont om man jämför hur det var att göra muskelbiopsi. Hej och hå vad gött det var, speciellt bedövningssprutan i låret, åååå vad skönt det var! skämt o sido. Men sen så drog jag och Jackie hem till henne och kolla TV och vi båda somnade, riktigt skönt! sen blev det middag och kvällssvenska.
Nu borde jag egentligen plugga, men har så ont i huvudet och är trött dessutom ont i halsen så inni helvete. Blir nog te och krypa till kojs, vi får se hur pigg jag är för att gå till skolan imorgon.
So long gayboy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0