Väldigt blond och glad

Hej!
Ja igår färgade jag håret, blev lite ljusare men I like it. Precis som jag ville ha det!
Dagen idag har varit nice, har däremot haft mycket dötid..
Dagen började med styrka 06.40 som vanligt, sen lirade jag och Anna lite fotboll, så kul! Sen gick jag på kemilektion, men då säger mina klasskompisar att vi inte har någon, KUL LIV! Min ändå lektion för dagen inställd. Så drygt... men då räknade jag kemi på egen hand. Sen gjorde jag klart en läxa. Sen hade vi vila idag, så jag och tjejerna drog ner och fikade på stan, trevligt trevligt. Sen for vi upp på skolan och åt. Så har min dag sett ut :)
Nu ska jag nog räkna lite matte (!)

Kommentarer
Postat av: läxhatarn

vad duktig du är på att göra bort läxa! måste börja ta efter det.. fast det finns ju så mkt annat roligare man kan göra ;)

2011-10-26 @ 21:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0