Home sweet home

Godkväll!
Har nyss sett klart en bra rulle, Unknown heter den. Den var bra! Lätt sevärd. Liam Neeson hade huvudrollen, tycker han är en bra skådespelare.
Idag har varit en slapp dag. Idag var det föräldrarträff på skidgym, så det var en massa föräldrar på skolan idag. Dagen började med en föreläsning med Perry Olsson, som vallar åt bland annat Petter Northug och Marit Björgen. Det var intressant, även fast jag höll på somna där på slutet. Efter det hade jag en lektion, etik och livsfrågor, sämst ämne alltså! Efter det chillade jag lite på skolan sen åkte jag hemåt till Ö-vik. När jag kom hem for jag och handlade käk och sen fixade jag middag till mig och fader. Det blev fläskfile med ädelostsås och klyftpotatis. Gött mos.
Sen blev jag så uttråkad så jag åkte och hyrde en film och köpte godis.
Blev också sugen på att lyssna genom en bra skiva, så jag lyssnade genom en skiva med Wilco som jag inte hört. Fick äran att lyssna i pappas musikrum.Jag tycker det är skönt att ta en musikstund på kvällen och bara slappna av. Ska börja med det från och med nu!
Imorn ska jag ta en sovmorgon, men lär väl vakna runt åtta ändå typ. Sen har jag inget speciellt planerat mer än träning.
Dagens låttips får bli en skön låt med James Morrison som heter I won't Let You Go
Nu ska jag sova, är hur trött som helst!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0