The big Apple

Godmorgon världen tänker jag nu. Somnade på soffan efter mitt första pass och väckdes just av Anna som ringde. Fan vad borta jag är. Har just satt på lite kaffe, hoppas jag vaknar till lite av det!
Min helg har i alla fall varit nice! Höjdpunkten var i alla fall gårdagens fika på UH med Anna och Anki som slutade med en köttarmatch i fotboll uppe på skyttis. Men jag vann i alla fall, man kallas väl inte dojjan för inget!
En annan höjdpunkt var när vi bokade vår USA resa, New York here we come!! Så coolt att jag knappt fattar det. Vi ska bo på Empire hotel och Warwick hotel, duger i krig om man säger så! haha
Sen ska vi också göra en 3 dagars rundresa till bland annat Boston och Vermont.
Nä ska försöka vakna till nu, ska snart ut igen, denna gång med eagle på fötterna och då lär man vara med i svängarna om man säger så!
Ikväll blir det filmkväll hos mig! She's the Man ska vi se och alla är välkomna!

Kommentarer
Postat av: zlatan

amen matchen är inte avgjord än.. fortsättning följer!!

2011-10-31 @ 17:02:30
Postat av: kladdkakan

jag kommer ikväll!!! Absolut :D

2011-10-31 @ 17:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0