Running To Stand Still

Hej!
Har nyss stoppat i mig en massa pannkakor, så jäkla gott!
Klockan ringde alldeles för tidigt imorse men det var bara att pallra sig upp till skolan och träna. Fast när jag väl kom upp var jag pigg. Så nu vilar jag upp mig inför dagens andra träningspass, som nog blir vid 2-3 tiden. Ska nog ta en powernap, känner att jag hamnade i lite paltkoma nu efter pannkakorna. Men jag hade också tänk att baka... Får se om jag orkar.
Igår var det full rulle hela dagen. Först 3 h träning på morgonen sen en lektion sen 2 h träning igen och direkt efter det drog jag och några andra ner och åt på kinaresturangen här i Sollefteå. Kvällen avslutades med en innebandy match, Sollefteå- Härnösand. Kul att kolla, fast blev väldigt sugen på att lira själv.
Får se vad som händer ikväll, men vi lär nog hitta på något roligt för det gör vi alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0