I'll fight

Hej!
Idag har jag träningsvärken från helvetet. Ont i rumpa och armar men ryggen är nog värst, fy fasen. Ryggen blev inte direkt bättre efter hockeyn idag, men gud så kul det var att spela! 5 av 5 toasters.
Kom nyss hem från skolan, och nu måste jag ta tag i packningen. Åker ju hem på lov imorgon. Med mig på resan hem får jag Sofie och Tintin som ska till Ö-vik en sväng, blir kul med sällskap på resan!
Har inte så mycket mer att säga, känner mig fortfarande på samma humör som igår kväll= feisty.
Saknar mina syskon, men nästa helg får jag äntligen träffa dom! var alltför länge sen sist

Kommentarer
Postat av: lina

jag saknar dig också, minisis!

2011-10-28 @ 23:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0