Depp

Nu är Sara på depp humör... life's a bitch. Inget speciellt som har hänt men ibland får man såna här stunder då man bara vill slå någon på käften.
Alltså kommer få ett tört lov. Kommer vara ensam hemma i stora huset helt själv. Fan inte kommer jag våga sova ensam i ett stort hus..
Måste hitta på massa saker med polarna i alla fall och så ska jag träna en massa.
Imorgon ska vi spela hockey bockey med skidgym, det blir jäkligt kul i alla fall!
Här var man i alla fall glad...
Nä nu ska jag gå och sova så kanske man kan vakna upp pigg och glad imorgon!
Dagens låttips får vara Post Blue- Placebo
Hehe ska sluta vara så depp nu, det går ju inte när man snackar med bästa Anna Selander!!!! Svårt att vara depp då

Kommentarer
Postat av: Anonym

Banan, vi ska leva rövere måndag till torsdag :):) hänga på friskis på dagarna och uh på kvällarna. Kan det bli annat än KING ;)

2011-10-26 @ 21:48:02
Postat av: A

gör som jag, drick vin (alt. saft) och stoja omkring..man känner sig mindre ensam då (y)

2011-10-26 @ 21:51:46
Postat av: Anonym

hahaha får väl ta mig en sväng in i pappas vinkällare då :D

2011-10-26 @ 21:56:33
Postat av: ss

vilken gullig bild! du vet att choklad hjälper mot depp!?

2011-10-27 @ 17:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0