2011-10-20

Godkväll!
Då har typ den här veckan gått också... fasen så fort det går och om 3 veckor är det tävlingpremiär, GALET! Längtar så himla mycket alltså!
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och äter lite choklad, bra för själen det! Har precis gjort klart en läxa, en riktigt konstig läxa.. svårt att fatta vad man skulle göra men nu är den gjord i alla fall!
Dagen har varit bra, träningen gick kung och sen hade jag bara en matte lektion och sen var det dags för middag... fiskburgare. VAD FAN?! Inte okej med fisk tre dagar i rad. Och imorgon till lunch är det kebab, shoot me!
Ska nog försöka lägga mig tidigt ikväll.. finns ju ändå inget att se på TV. Kanske ser ett avsnitt av True Blood eller något innan, jag får se.
Hmm dagens låttips blir:
Them Crooked Vultures- Scumbag Blues
Ingen ny låt men väldigt bra för er som gillar rock dvs!
Skulle vara kul att sätta på sig landslagskläderna i vinter igen! :)

Kommentarer
Postat av: jackie

hetingar!! helst till höger ;)

2011-11-02 @ 22:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0