2011-10-17

Sitter och väntar på att Jackline och Agnes ska komma för vi ska se Titanic, haha.
Har just städat undan lite i lägenheten och slängt in lite tvätt i tvättmaskinen. Duktigt Sara! Lite plugg på det här så kan jag känna mig ganska nöjd med dagen.
Träningen idag bestod av ett lugnt pass i 2 timmar. De andra körde intervaller men jag och min tränare kom överrens över att det var smartare om jag stod över detta pass så min hosta som jag haft ett tag går över helt. Just nu känns det som hostan är nästan helt 100 borta så det var ett klokt beslut att inte köra intervaller.
Bilden är från Finland och på bilden är det jag och Agnes och de finska tjejerna :) Här hade vi precis fått våra coola mössor av de från frankrike!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0