2011-10-15

Hej!
haha ja tänka sig, rätt var det är så får man sug på att blogga! var ju typ 70 år sen men.
Så vad gör jag nu för tiden?
Ja jag går mitt tredje år på skidgymnasiet i Sollefteå och har det så jäkla bra där!
Sen sist jag skrev har jag bland annat tagit körkort och köpt bil, fasen så vuxen det låter. Blivit uttagen att åka VM, fast blev sjuk dagen innan så blev inget med det. Haft ett kung sommarlov och tränat på som vanligt och varit på några grymma läger. Juste jag var ju i Finland förra veckan med!
Ja listan kan göras lång på saker jag har gjort sen jag skrev.
Men back to reality, idag har jag shoppat lite på modehuset i Lögdeå. Blev 2 WESC t-shirtar och en supermysig kofta för mig, fast det var mest pappa som handlade. Efter det tog vi en pizza hemma i Ö-vik och sen bytte pappa däck på min bil och herreguuuud vad fult det blev. Måste måste måste köpa fälgar till däcken, fasen min pärla kan inte se ut så där. Ja och sen tränade jag och åt och nu ser jag på film, Jarhead. Har för mig att det är en bra rulle!
Kan ju som vanligt ge er ett musiktips, vet att det i alla fall är en som uppskattar det!
Wilco- Say you miss me
Ska förövrigt se Wilco när dom spelar i huvudstaden i februari, legendariskt alltså! Fast hade varit mer legendariskt med Muse...
Allt för mig för idag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du är tillbaka i bloggvärlden!! Jag är sjuuuuuuuukt avist på att du ska fara och se Wilco menmen vem vet jag kanske dyker upp där oxå på något vis ;D ps. ett extra gilla till musiktipsen! fortsätt med dom :) ds.

2011-10-26 @ 21:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0