Wowowiwo

Wowowiwo folket!
Vet ni vem som säger så?  Jo min idol Borat!
Just nu sitter jag och min syster Hanna och väntar på att Walking dead ska börja, skön serie. Massa zombies och sånt! naughty naughty
Dagens händelse: Min systers parkering på Kvantum, det var något utöver det vanliga! Man får vara beredd på tvärbromsningar när man åker med hon.
Vi styrketränade senare idag också och lyssnade på Westlife, Britneys Spears m.m. Lama klubben!
Såg 127 hours imorse, usch och fy och blä vad det var äckligt när han skar av sig armen!
Allt för mig!

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag kör, parkerar och tränar som en gud!

2011-03-27 @ 21:58:48
URL: http://nhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0