2 Mars

Godkväll!
Tänk vad tiden går fort, det är redan 2 mars! och om precis 1 vecka är det distansen på SM... börjar nästan bli lite nervös.

Ja idag så var jag som sagt ledig och tänkte sova ut men självklart så ringer min telefon 07.30 och jag svarar såklart men några minuter efter det samtalet så ringer telefonen igen, så där var min sovmorgon förstörd för jag kunde inte precis somna om, typiskt när man väl kunde sova längre. Men jag får nya möjligheter till sovmorgon i helgen!
På tal om helgen så ska jag och min kompis Anna gå på bio på söndag. Jag ville jättegärna se Black swan, den verkar ju jättebra men självklart går den inte i Ö-vik, så då får det bli Love and other drugs istället. Den är säkert bra den med!

Imorgon väntar intervaller och jag hoppas på fint väder och inte klisterföre, då avlider jag... får gå upp tidigt om det eventuellt skulle bli klister. Men tror inte det kommer bli det, snön är fortfarande ganska torr så.

Sist men inte minst så måste jag säga att det var kul att Sverige fick en guldmedalj idag! men också tråkigt att inte herrarna lyckades bättre, fast jag tycker det var kul att Kanada vann!


Kommentarer
Postat av: Hanna

uppdatera då!

2011-03-15 @ 10:51:15
URL: http://nhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0