16 Mars

Hej allesammans!
Det var en bra tag sedan jag sist skrev, men det har varit mycket nu på slutet med tävling, träning, skola m.m.

Som sagt så var det SM nu i helgen som var, och det gick bra. Det blev ett JSM silver för min del i distansen!!! Så himla underbart kul!!! Typ den lyckligaste dagen i år i mitt liv.
Sen körde jag inte sprinten pga ett ont knä och sen på dubbeljakten hade jag så sjukt ont i magen så jag gick typ runt. Så det var ju synd, men sen fick jag yttligare en medalj på stafetten, brons med Karin Wasell och Elin Mohlin. Riktigt skoj!
Så till helgen ska jag nog fira mina medaljer med en tårta med familjen. Man får passa på att glädjas åt sånt här nu i dessa jobbiga tider.

Usch jag är verkligen en sån människa som försöker ignorera allt jobbigt i mitt liv just nu och ibland kommer verkligheten ikapp med mig, då blir det jobbigt. Men jag försöker hålla mig sysselsatt hela tiden så jag inte hinner med att tänka så mycket... låter väl bra? Vill inte gärna skriva i bloggen vad det här handlar om men det är något riktigt jobbigt.
Jag måste säga att jag verkligen är nöjd med det jag har presterat i vinter med tankte på det här, men vissa gånger har det varit svårt...

Nä nog om det, nu till det roliga. Min storasyster Hanna har kommit hem och stannar i några dagar och det blir jättekul att träffa henne. Och det ska bli kul att träffa dig också Lina. Båda mina syskon kommer till mig i Sollefteå på fredag så jag slipper åka buss hem!


Bild på mig från JSM.
1. Sofia Henriksson
2. Sara Nordstrand
3. Julia Svan

Kommentarer
Postat av: jackline

bara kämpa på, det klarar du det vet ja! <3

2011-03-16 @ 21:20:27
URL: http://jacklinelockner.blogg.se/
Postat av: Hanna

ska bli så kul att se hur du bor:) o blir kul att umgås i helgen:)

2011-03-16 @ 21:33:32
URL: http://nhanna.blogg.se/
Postat av: sellah

Jag säger det ingen, grymt SARA!! Du är bäst, miss u <3

2011-03-17 @ 19:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0