1 Mars

Godkväll!
Just nu har jag avslutat min pluggning, man kan ju inte sitta hela kvällen liksom!
Usch mina ben värker, det var ett jobbigt pass idag så mina ben är trötta. Men det var otroligt fint väder så det gjorde att det hela blev lättare!

Åh just nu är jag superglad för imorgon är vi "skidisar" lediga för resten av klassen ska åka skidor! och det innebär att jag har sovmorgon!

Under hela dagen är det ett konstigt nummer som har ringt mig, som inte ens finns med på hitta eller eniro. Så då efter att de numret hade ringt mig en tredje gång så googlade jag det, och då fanns det massa olika skumma nummer med det konstiga riktnumret. Jag hittade det numret som hade ringt mig och då stod det att det bara var tyst i luren om man svaradem, sånt tycker jag är läskigt. Men nu vet jag i alla fall att jag inte ska svara.

Ja, vad kan man säga om dagens VM-lopp då. Tycker så synd om Daniel "richie" Richardsson och de andra grabbarna, men mest Daniel för han förtjänade att vara på pallen idag om man tänker på hur han har åkt i år på de klassiska loppen. Men svenskarna hade ju i alla fall bra skidor på OS...

Trevlig kväll och godnatt!
/Sara Nordstrand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0