Årets sämsta lopp!

Hejsan!
Ja tänka sig, det är redan söndag och då kommer ångesten om allt man borde ha gjort under helgen.... Men men det finns mycket man borde i livet.

Idag var det tävling och det blev väl ingen höjdare, känner mig fortfarande ganska nerkörd. Gick inte alls så bra, men såna här småtävlingar är bara en del i träningen så resultatet spelar inte såä stor roll, utan jag går mer efter hur känslan var och den var att jag fortfarande är nerkörd, fick inget "flås" liksom. Det var också ett lite halvkonstigt före och det gjord att jag blev stressad i min teknik, plus att det var en dålig uppvärmning pga att jag fick prova valla så länge. Men är några erfarenheter rikare och man behöver dåliga lopp också. Det kunde ha varit värre, och jag är övertygad om att formen kommer komma nu när träningen blir lite lättare. Så än är det ingen fara på taket!

Ska nog snart ut på en kvällsjogg, ganska skönt det!



Kommentarer
Postat av: anton

det är bara att kämpa på! :)

gick inte så bra för herrarna idag heller ;)

2011-02-27 @ 18:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0