Good times gonna come

Godkväll!
Ja det här med design var ju inte helt enkelt. Det är en jädra massa koder och jag förstår ingenting. Så den jag har nu får räcka så länge!

Nyss så gick Jennifer och Agnes, dom har varit här och vi har mest suttit och snackat massa och ätit lite popcorn. Men nu sitter jag i min ensamhet och lyssnar på alldeles för hög musik för mina grannars bästa, he he he.

Såg att Scary Movie 2 är ikväll på 5an och jag älskar scary movie!! Fast frågan är om jag kommer orka vara uppe så länge. Har trots allt intervaller imorgon bitti, och då vill jag vara fit for fight även fast jag känner min väldigt nertränad just nu.



Ikväll satt jag, Jennifer och Agnes och pratade om baldejter inför nästa år. Ja, jag kan ju bara säga att jag gärna skulle vilja ha en så snygg baldejt som killen ovanför ;)

Allt för ikväll
/ Sara Nordstrand

Kommentarer
Postat av: Hanna

denna designen är ju jättefin :)

2011-02-24 @ 14:26:37
URL: http://nhanna.blogg.se/
Postat av: lina

jag håller med hanna. hur lyckades du?

2011-02-25 @ 09:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0