28 Februari

Godkväll kära läsare!

flapjacks

Idag har varit en väldigt fin dag. Solen stekte verkligen på dagens träningspass och jag blev nog lite solbränd (hoppas jag).
Sen när jag kom hem från skolan så la jag mig på soffan för jag var trött men kvicknade till efter ett tag och bestämde mig för att ta tag i livet. Tog på mig jackan och gick ut på en promenad och ringde min kära vän Anna! Alltid lika kul att prata med hon, vi har så mycket minnen att prata om, plus att vi planerade lite om min födelsedag, vad vi ska göra till helgen m.m.
Väl på vägen bestämde jag mig för att göra flapsjacks (=energikakor) så jag gick ner till affären och köpte saker till det. Efter det gick jag hem och satte igång, och nu väntar jag på att dom ska svalna så jag kan smaka på dom. Jag har också tagit tag i min diskhög. Ja so far so good. Ska nog avsluta dagen med lite läxa.

Lite avis är jag på mina syskon som är i huvudstaden för att se White Lies live. Förra året såg dom Muse och då kunde jag inte följa pga träning och skola och nu White Lies, suck. Men min tid för sånt kommer nog också.

Imorgon väntar två lektioner och sedan intervaller i det fina vädret som ska vara. Vad livet blir lättare med sol!

Allt för mig, för nu ska jag smaka på mina flapsjacks, gissar att jag kommer få kasta skiten.

/ Sara Nordstrand

Ps: Dagens musiktips: The Smiths- There is a light that never goes out
Inte någon ny låt men ändå bra!

Kommentarer
Postat av: agnes

Kakorna ser goda ut:)

2011-02-28 @ 20:48:21
Postat av: Sara

2011-02-28 @ 21:28:20
Postat av: Sara

svar till Agnes:

Dom räknas inte som kakor, för det är typ bär, havregryn och nötter i dom så dom räknar inte in i vår deal.

2011-02-28 @ 21:29:13
Postat av: lina

wtai i sommar lilsis!

2011-03-04 @ 09:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0