25 Februari

Godmorgon, godmorgon!
Känner mig rätt utvilad efter en sovmorgon. Klev upp 08.45 och sedan dess har jag hunnit ätit både frukost och lunch. Ska snart bege mig till skolan för två lektioner, sen är det helg!
Igår såg jag också filmen som jag pratat om, den var tråkig men ändå bra. Fast jag var lite okoncentrarad när jag såg på den för jag satt hela tiden med datorn i knät, inget att rekommendera om man ser film.

Asså seriöst det tar typ 1 timme för mig att bestämma en outfit till skolan och sen blir den aldrig snygg ändå. Jag vågar liksom inte ha en kjol eller något utan jag är som alla andra och tar oftast jeans och en tröja...

I helgen ska jag inte göra något speciellt, mormor kommer upp från Örebro och hon har en stört gullig hund så jag lär väl gosa med hon, och självklart våran egna hund Egon. Han lär ha det jobbigt i helgen med en flickhund i huset.
På Söndag ska jag tävla här i Solle Bolle, 5 km klassiskt, min favoritdistans får man väl ändå säga. Ska köra som en gud så konkurenterna blir lite rädda innan SM...

Ha en trevlig dag
/ Sara Nordstrand

Kommentarer
Postat av: agnes

haha, ja kör så öga blör:P

2011-02-25 @ 23:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0