24 Februari

Hej!
Idag gjorde de svenska herrarna något jäkligt fett alltså, Marcus Hellner etta och Emil Jönsson trea. Båda var verkligen värda medalj! Får inte heller glömma bort Jesper Modin som var femma!

Dagen började med ett mördarpass... gick in i väggen redan på uppvärmningen för jag är så sliten och sen på intervallerna var det fan betongväggen. Men jag gav inte upp, för det är något jag har lärt mig att man inte ska göra utan jag bet ihop, även fast jag gick uppför backarna på slutet.

Ja ska väl snart gå ner och köpa youghurt så jag kan lyxa till med en smoothie! Imorgon har jag sovmorgon så då ska jag lyxa till det hade jag tänkt!
Och till kvällen ska jag även se filmen The Client... säkert dålig men men det är ju se filmen eller läsa en 500 sidor tjock engelskbok på 3 dagar, då känner jag mer för filmen faktiskt!

Dagens musiktips är en låt som alltid är skön och bra som pluggmusik:
Stereophonics- Maybe tomorrow


Jag har inte så mycket mer vettigt att säga!


Kommentarer
Postat av: kungen

Go sverige!!!!!!

Jag skulle ha läst boken ;) eller..

2011-02-25 @ 10:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0