23 februari

Goddag! Just nu har jag kemilektion så jag skriver från min iPod. Imorse så hade vi styrka så klockan ringde 05.15 men jag tog mig upp ändå! Men trött var jag men blev pigg så fort jag kom upp. Styrkan gick bra, fast jag har lite ont i ett knä så jag köttade inte allt för mycket. Efter styrkan hade jag engelska, matte och nu har jag kemi. Sen har jag biologi och efter det kemi igen! Fast då har jag labb. Ja efter skolan ska jag nog göra läxa. Måste se en film som heter The client. Det är baserat på en bok av John Grisham. Det är en engelskaläxa att skriva en recension av den boken men jag vill även se filmen också för att göra det lite enklare. Skriver säkert lite ikväll / Sara Nordstrand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0