22 Februari

Hejsan!
Det var inte jag som skrev förra inlägget bara så ni vet, det var min snälla syster som skulle hjälpa mig med att fixa en fin header men har inte lyckas ännu!

foto från juniorlandskamp

Idag så har jag haft två lektioner, matte och engelska. Efter det väntade träning. Och nu sitter jag här, helt energilös. Funderar om jag ska ta mig ett glas oboy för att se om jag kan bli lite piggare av lite socker. Måste ta och diska, packa upp väskor, städa och göra läxor. WOPP WOPP vad kul!

Avslutar med lite musiktips:
The Shore- Waiting for the sun
Whie Lies- Is love
Wilco- I'll fight
Ja de där musiktipsen är väl inte till såna människor som bara diggar Rihanna, Lady Gaga och sån jävla smörja :)

Allt för mig för dagen
/ Sara Nordstrand

Kommentarer
Postat av: lina

oooh

2011-02-22 @ 18:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0