Torsdag

Godkväll!
Kom nyss hem från Anna S-T, där jag har käkat mat och kikat lite på O.C. Det blev en sen dag idag igen, vi hade nämligen en antidoping föreläsning till strax före 6. Efter dagens träningsrace så plockade dom även nio stycken som fick kissa i en burk, men jag behövde inte göra det.
Ja dagens träningsrace gick väl halv hyfsat. Bra träning i alla fall!
Igår kväll så bestämde dom att helgens tävlingar i Ö-vik är inställda på grund av snöbrist. Trist... men tur att det finns gott om snö i Sollefteå så jag kan vara kvar här och träna.
Här är en bild från tisdagens träning på Hallsta. Underbart skidföre!
Nu ska jag göra något vettigare, vad nu det kan vara.
Ha det bra!
Slutligen har jag ett musiktips, Pete Murray- Fly With You, riktigt skön låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0