Monday

Hej!
Vaknade imorse med halsont och lite värk i öronen. Känns som en förkylning är på väg. Så det är bara att ta det lugnt och vänta och se om det blir värre eller om det går tillbaka. Dagen har i alla fall varit hur tråkig som helst. Eftersom jag inte vill smitta någon annan har jag inte varit nere i vår skidkorridor utan jag har varit för mig själv uppe på skolan. Kul liv. Kände mig ju som världens loner.
Ja det finns ju inte så mycket att göra i Solle när man är krasslig om man säger så. Men ska nog ta bilen upp till skolan nu och packa. De andra är ute och tränar så då borde det inte vara någon fara.
Undra vad jag ska göra hela kvällen då. Har typ packat klart nu!
Kanske ska se en bra film och poppa en påse popcorn :) funkar ju alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0