I feel my heart start beating to my favourite song

Hejsan!
Sitter i sängen och ger ett försök till att plugga och i bakrunden spelas Mylo Xyloto. Helt okej, förutom att jag är jävulskt trött. Skulle egentligen bara vilja sova.
Idag på träningen åkte vi uppe på Hallsta och oj så fint det är där!! Väldigt mycket snö och perfekta spår. Kan inte bli så mycket bättre. Efter träningen drog jag ner på stan och införskaffade mig ett par nya jeans. Välbehövligt alltså.
Skulle behöva ha lite energi och motivation just nu när det gäller skolan...
Just nu vill jag bara ha jullov, längtar efter att få träffa mina syskon!
Nä nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv och plugga.
Bilderna är från ett besök i Örebro i höstas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0