en vecka kvar till julafton!

Godmorgon!
Tänkte ta en ordentlig sovmorgon imorse men vaknade halv 9. Okej det var väl lite sovmorgon men hade velat sova längre men jag kunde inte somna om så...
Ska snart ner på "stan" här i Sollefteå och leta lite julklappar. Sen har jag några andra saker jag måste fixa idag. Måste till exempel ställa mig i bostadskö i Östersund, Umeå och Falun. Får se var jag hamnar efter mitt fjärde år här i Sollefteå, är ett tag kvar men det är svårt att få tag på lägenheter.
Snart är det skidor på teven också men jag tror jag skippar det idag, går ner och shoppar istället :)
Ha en bra dag allesammans!

Kommentarer
Postat av: sellah

det blir julshopping för mig oxå hoppas bara det inte är för mkt folk på stan.. finns risk för det hehe.

Jag röstar på umeå (om jag blir kvar här så klart, vem vet) en fin trevlig mysig stad!! :)

2011-12-17 @ 12:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0