En vanlig tisdag

Godkväll!
Kom nyss hem från Anna S-T, vi har ätit chokladbollar och druckit te, riktigt gott och trevligt! Vi fick även sällskap av Evelina :)
Idag har jag bara gått i skolan och tränat. Hinner inte med så mycket mer på tisdagar eftersom vi slutar klockan 18.00. Kan ju också säga att vi hade blodtester idag så jag var på skolan klockan 07.00 imorse och gick därifrån 18.00. Det ni! 11 timmar på skolan liksom!
Men nu går snart ögonen i kors på mig så snart blir det sängen för mig och det bästa av allt är att jag har sovmorgon imorgon, sååååå jäkla gött! Inte varje dag man får det! 
Här kommer en bild på mig och min syster Hanna
Men godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0