Bra dag på jobbet!

Bild från dagen. 1. Stina Nilsson 2. Julia Jansson 3. Maja Falk
Godkväll!
Befinner mig i Östersund, här är det Scandic Cup i helgen och helgens tävlingar inleddes idag med klassisk sprint. Det gick väldigt bra för mig, det har faktiskt aldrig gått så bra i klassisk sprint. Jag slutade på en 4.e plats i D19-20, var väldigt nära 3.e platsen! Låg trea hela vägen men fick se mig nerspurtad av Maja Falk på slutet. Men som sagt är jag jäkligt nöjd med dagen! Blev överlycklig att jag tog mig ändå till A-final. Brukar oftast sluta med B-final för mig så. Åkningen uppför kändes grym så jag hoppas formen är lika bra imorgon för då kan det bli en kul dag :) Imorgon väntar 5 km Skate, och då jäklar blir det till att kötta!
Måste också säga grattis till min klubbkompis Jackline Lockner som också blev fyra idag i D17-18, grymt!!

Kommentarer
Postat av: jackline

jääävlar va pepp du låter, levels? Avicci?

tomorrow sara, tomorrow ;)

2011-12-10 @ 22:04:25
URL: http://jacklinelockner.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0