back to business

Bild från Gällivare med Marcus Hellner
Hej!
Nu är jag tillbaka igen! Jag orkade inte blogga något när vi var i Gällivare.
Ja i helgen gjorde jag tävlingspremiär. Blev väl ingen större framgång om man säger så. Lördagens sprint är inget jag talar högt om. Söndagens distanslopp gick i alla fall bättre. Tyckte känslan i åkningen kändes bra. Vi körde 2,5km* 4 på en jäkligt tuff bana och dessutom var det en massa nysnö så det var fruktansvärt jobbigt. Efter ett varv ville jag bara lägga mig ner och grina av trötthet... och tänk er att veta att det är 3 varv kvar. Jag är nöjd med de tre första varven men sista varvet gick jävligt dåligt. Tappade mycket på det varvet om man jämför med de andra, men det är inte lätt när man har mjölksyra upp över öronen.
MEN trots allt så var det ett bra första race, för jag brukar alltid köra dåligt första tävlingen! Jag tyker man måste kunna berömma sig själv, jag tycker en del är duktiga på ALDRIG vara nöjd. Det finns alltid något som varit bra!
Sen säger jag bara ÅT HELVETE med att stryka. Jag har försökt få mina gardiner raka hela kvällen men det går inte! Jävla strykjärn. Aja tur att julen är kort så dom där julgardinerna snart åker ner.
Jag och Jackline innan tävling
På löptur i Gällivare "Centrum"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0